.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرايط جابجايي دانشجويان دانشگاه آزاد

معاون مدير کل امور دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: ورودي‌هاي جديد دانشگاه آزاد اسلامي که داراي شرايط خاص هستند تا 15 مهر براي ثبت نام نقل و انتقال فرصت دارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي واحد علوم و تحقيقات، مجيد يعقوبي در تشريح شرايط جديد نقل و انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي افزود: دانشجويان دختر متاهل جديد الورود دانشگاه آزاد اسلامي تا 15 مهر ماه امسال، فرصت دارند تا با مراجعه به واحد دانشگاهي خود نسبت به انتقال قطعي يا مهمان، به واحد مورد نظر خود اقدام کنند.

وي تاکيد کرد: از سال تحصيلي جديد، شرط معدل آخرين فرد قبولي براي دانشجويان دختر متاهل برداشته شده و ديگر نيازي نيست که نمره قبولي اين افراد از آخرين فرد قبولي بالاتر باشد.

به گفته يعقوبي، از ابتداي سال تحصيلي جديد، دانشجويان دختر يا پسري که سرپرستي پدر، مادر، برادر يا فرد بي سرپرستي را به عهده داشته باشند نيز مي‌توانند از قانون نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامي استفاده کنند.

زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجويان عادي بر اساس شرايط مندرج در آئين نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامي از تاريخ 16 خرداد تا 15 شهريور ماه سال جاري بود.
خانواده‌هايي که بيش از يک فرزند در دانشگاه آزاد اسلامي دارند، دانشجويان دختري که بعد از ورود به دانشگاه ازدواج مي‌کنند و دانشجويان دختري که قبل از ورود به دانشگاه ازدواج کرده‌اند به شرط آن که حداقل نمره آخرين فرد قبولي رشته مورد نظر را کسب کرده باشند، خانواده شهدا و ايثارگران، فرزندان اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌هاي سراسر کشور اعم از دولتي و آزاد، فرزند کارمندان خاص دولت، فوت والدين دانشجو، فوت يکي از والدين دانشجو در صورت ارائه حکم سرپرستي خانواده، دانشجويان داراي بيماري‌هاي خاص و دانشجوياني که توسط واحدهاي دانشگاهي تاييد شده باشند و به سازمان مرکزي معرفي شوند از جمله دارندگان شرايط خاص براي انتقال از واحدي به واحد ديگر در دانشگاه آزاد اسلامي، محسوب مي‌شوند.

بر اساس بخشنامه سازمان مرکزي دانشگاه آزاد اسلامي، دانشجو نبايد منعي براي ادامه تحصيل داشته باشد و انتقال دائم دانشجو در صورت داشتن شرايط مندرج در آيين نامه نقل و انتقالات فقط يکبار امکانپذير است.

انتقال دائم دانشجو نيز در تمامي موارد آيين نامه در ترم آخر تحصيلي ممنوع است و ميهماني دانشجو در صورت داشتن شرايط مندرج در آيين نامه به مدت دو نيمسال قابل اجرا است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.